sábado, 21 de septiembre de 2013

NUESTRO COMPAÑERO DIEGO MARTÍNEZ GÓMEZ EN LA DANSKE BANK OSLO MARATON 2013


Min første maraton med nybarberte legger. Heia heia heia heia. I morges jeg startet min 19 maraton. Dette var i Oslo. Været var fantastisk med nydelig sol, optimale forhold. Tusenvis av mennesker omkranset banen. De fleste med elegante klær. Løypa var tøff, men flott å oppleve Norges hovedstad. Slottet, operaen og Aker brygge var langs løypa. Organisatorisk var opplevelsen perfekt. Nok vann, bananer og tilstrekkelig med drikkevarer. Stor aktivitet i målområdet. Mellom 15 og 20.000 deltakere var med i ulike øvelser. Jeg løp veldig godt frem til jeg fikk krampe i begge ben. Til tross for dette emner veldig takknemlig for å få delta i Oslo maraton. Dette hadde ikke vært mulig uten hjelp fra mine venner Cecilie og iver Graff. De hjalp meg med gjennomføring av løpet. Tusen takk for all hjelp. Diego.

Ahora un breve resumen y traduccion.La carrera ha estado bien.Me lo estoy pasando bien y hasta la vista.

(Crónica de Diego Martínez)